Get cool stuff @ NackVision.com

INTERIOR DESIGN...

8:59 AM Edit This 1 Comment »

















...haha, untuk post kali ni dah takder tentang masak2 ni..rasa macam makcik2 pulak bila crite tentang masakan nih.. So untuk kali ni aku nak cite tentang hobi aku pulak, iaitu tentang hiasan dalaman..

..untuk pengetahuan semua, kalo aku g mana2 bookstore, buku yang aku kena cari pertama sekali adalah tentang interior design, rekabentuk rumah/apartrment, n buku cara2 mengecat rumah, peralatan ataupun benda2 kelengkapan rumah yang boleh dibuat sendiri (maksudnyer HOMEMADE ler...) . aku memang 'obsess' tentang mende2 macam ni...

...kalo dapat buku2 tentang ni..aku akan duk terperap n concentrate untuk baca sampai habis...dah memang minat aku..kalu tak dapat buku ttg interior design, aku akan cari buku tentang rekabentuk rumah atau apartment..(impian aku selain apa yang aku study sekarang ni adalah untuk menjadi arkitek ataupun interior designer)..dapat tak menggapai impian ni...tapi buat sekarang ni..benda ni adalah sebagai hobi dululah..(kena cari ilmu le dulu)

...sebenarnya, apa yang aku nak post kan adalah contoh hiasan dalaman yang aku amik kat satu tempat..untuk tatapan semua...simple betul pulak rasanya post ni..takpe ar..asalkan ada jugak aku tulis sikit2..

..sila lah lihat yer....

...ok..kali ni loghat terengganu adalah.....

...'gedebe' maksudnyer sikap samseng...berreeeeeehhhhh ok!

1 comment:

Azhari Ar Rantisi said...

Salam~
Bestnye..
mane hang dapt gambo2 nuh~