Get cool stuff @ NackVision.com

LAGI-LAGI MASAK....

4:25 AM Posted In Edit This 0 Comments »



...lepas post masakan aritu..aku decide nak publish satu lagi kejayaan dalam percubaan aku untuk memasak..

...kali ni aku masak benda yang simple jugak tapi puas hati bila makan...kenyang siot..tak terlarat perut ni nak menghabiskannya..

...rasanya..fuhh habis sampai licin mangkuk...


....nak tahu apa yang aku masak..tengok gambar kat atas..mesti dah dapat teka kan? aku buat mee sup..sebab nak buatnya senang, jimat masa, cost effective, mengenyangkan dan memuaskan..

..tapi yang penting aku wat mee sup ni adalah daripada lebihan(..bukan sisa2 yer) bahan2 untuk wat mee goreng yang dulu..nak jimat kos la katakan..maklumlah harga minyak dah naik, harga barang dah naik..nak tunggu angin naik jer nih!!!!!!!

...bila dah siap sup tu...hmmmmmmmm(betapa sedapnyer..) mengiurkan baunya..terus telan air liur sebab nak makan saat tu jugak.. tapi macam biasalah..dari rupa sup tu memang hancussss tapi dari segi rasa...wowww superbbb..nak TRY ke?? kalo nak order le kat saya..kawan sama kawan half price jer ..haha.... saya menyediakan perkhidmatan katering..hehe..gurau jer..tapi mungkin satu hari termakbul impian tu..

...bila time nak makan..terus ajak housemate makan...dapat pujian...kembang-kempis hidung ni..dah tak leh cover dah...hehe.sekurang-kurangnya ada jugak orang menghargai usaha kita..kan?

...sebelum tamat post ni...haha..seperti biasa..sesi belajar loghat terengganu...

...`lari berrapok' maksudnyer lari lintang pukang..berreeeeehh..

No comments: